Fiat Ducato - MC Louis
Technické informace:
Typ auta: PolointegriálDélka: 6,9m
Šířka: 2,35m
Výška i nástavbovou klimatizaci: 3,2m
Maximální hmotnost: 3500kg, řidičák skupiny B
Hmotnost prázdného vozu: bez vody a nafty: 2950kg
Doložnost: 550kg
Motor: 2,3 Jtd, 96Kw, Multijet 130
Řazení: manuál, 6 rychlostí
Spotřeba: 10l
Podvozek: Fiat Ducato
Nástavba: MCLouis
Je zcela soběstačný a pohodlný pro 4 lidi k jízdě a spánku. Je plně vybaven, takže nepotřebujete po dobu několika dní žádnou civilizaci. Na své si příjdou i nároční cestovatelé, kteří budou mile překvapeni.
Uvnitř vozu pod zadními sedadly je hlavní nádrž na vodu o objemu 120l + přídavná nadrž v zadní části pod podvozkem o objemu 73l, která má venku vlastní výpustní kohout. Dále je zde jedna odpadní nadrž na vodu z kuchyně o objemu 106l, druhá odpadní nadrž je z koupelny, o objemu 86l.
O teplou vodu a teplý rozvod vzduchu se postará plynový ohřev Truma. K tomu slouží 2 láhve propanu. Sprcha a wc jsou na jednom místě, ale oddělené sprchovou clonou.
K dispozici prostorná lednice a mrazák. Fungují na připojení plynu, 220v, 12v jen při nastartovaném motoru, nebo automatický režim. V tomto režimu si lednice a mrazák samy určí jaké připojení je nejúčinnější. Dále je k dispozici mala TV v zadní části u postele, zatím lze na ní přehrávat média z flešky.
Inteligentní dobíjení
Elektrická energie vám nikdy nedojde, je zde výkonná nástavbová baterie, která je dobíjená solárním panelem, při připojení do sítě na 220V nebo nastartováním vozu. O stavu baterie nebo dobíjení vás informuje vnitřní panel ve voze nebo nebo dvě zelené kontrolky na solárním regulátoru. Ve voze je LED osvětlení, úspora baterie je zde veliká.
Při slabé baterii za špatného počasí, stačí buď vůz nastartovat nebo bude-li možnost, tak připojit na síť 220V.
Dále je zde měnič napětí o výkonu 1200w, který převádí 12V na 230V, Můžete tak používat různá svoje zařízení. Měnič je zapojen na motorovou baterii, takže se tato baterie dobijí pouze při nastartovaném aute. Při delší době zapnutí měniče, můžete baterii vybít a auto tak nenastartovat.
Vůz má rozšířenou zadní nápravu, jízda je tím stabilnější a v zatáčkách dobře drží. Díky tomu nepotřebujete při kempování žádné podpěrné nožičky.